środa, 1 stycznia 2014

10 kosmetyków,które posiadam i polecam :)

Hej,w dzisiejszej notce pokażę Wam 10 kosmetyków wartych polecenia według mnie :)

  1. Jest to krem nawilżający Nivea soft,znakomicie nawilża skórę,stosuję go na dzień od baardzo dawna i jest cudowny.Ma piękny zapach.Minus jego to jest to,że zawiera Parafinę,ale strasznie się do niego przyzwyczaiłam.Na chwile obecną posiadam ten krem o pojemności 50 ml,to jest chyba najmniejsza pojemność,która kosztuje ok.5 zł w Rossmanie.
  2. Jest to krem bb Maybelline Dream Pure 8in1,jest dostępny w dwóch odcieniach light&medium,ja posiadam medium.Jak dla mnie jest okej.Mam porównanie z kremem bb z Garniera i ten jest o wiele lepszy.Ale to moje spostrzeżenie,nie każdy musi je podzielać.Pojemność tego kremu bb z Maybelline to tylko 30 ml,bardzo malutko,a kosztował mnie ok.23 zł w Rossmanie,ale jak najbardziej polecam.
  3. Jest to witaminowy krem do rąk firmy Lirene,stosuje go od maja.Wcześniej miałam jakis z Nivea i niedość,że miał nieładny zapach to długo się wchłaniał,a ten z Lirene bardzo szybko się wchłania,tak jak zapewniał producent i pachnie przepięknie,posiada aloes,którzy dobrze nawilża i odżywia.Posiada olejek z awokado.Ma 75 ml,jest wydajny.Kupiłam w Rossmanie za około 5,6 zł.
  4. Jest to mleczko do demakijażu z YVES ROCHER hydra vegetal.Nie mam pojęcia ile kosztuje,bo go dostałam,ale pachnie ładnie.Dobrze oczyszcza skóre,nawilża.Ma 200 ml.Dostaniecie to mleczko oczywiście w YVES ROCHER.Polecam.
  5. Jest to naturalny krem oliwkowy,firmy Ziaja.Nakładam go tylko i wyłącznie na noc,bo jak dla mnie na dzień jest zbyt tłusty i zbyt się świeci po nim twarz,ale na noc jest okej.Ładnie pachnie.Baardzo dobrze nawilża i po około miesiącu codziennego stosowania na noc widać efekty,moja skóra jest miła w dotyku,ma naprawde świetnie działanie.Można dostać go w Rossmanie za około 5 zł za 50 ml..
  6. Jest to tonik do twarzy Garnier Essentials.Stosuje od około roku.Dobrze oczyszcza,odświeża.Dobrze przygotowuje do nałożenia kremu.Ładnie pachnie.Jest warty swojej ceny.Koszt to około 10 zł za 200 ml,można kupić w Rossmanie.
  7. Jest to maska do włosów Kallos,Serical,Crema al Latte.Stosuje niedługo,niecały miesiąc,ale jest świetna.Pięknie pachnie.Bardzo wydajna.Włosy po niej są delikatne,odżywione,gładkie,miękkie.No poprostu jest cudowna.Kupiłam na allegro,1000 ml za około 20 zł.
  8. Jest to olejek z Artego.Używam od jakiegoś miesiąca.Dostałam go,więc nie mam naprawdę pojęcia gdzie go kupić,bo w żadnym Rossmanie ani drogerii nie widziałam go,cena jak sprawdzałam w internecie to:ok 30 zł za 25 ml i ok 80 zł za 100 ml,osobiście posiadam ten 100 ml.Jest wydajny.Pięknie pachnie.Po jego stosowaniu moje włosy nabrały zdrowego wyglądu,polecam.Cena może duża,ale napewno zainwestuje w następny.
  9. Jest to Garnier,Czysta Skóra,3in1:Żel myjący+peeling+maseczka.Produkt jest świetny.Dobrze matuje skórę i ją oczyszcza.Można kupić w Rossmanie za około 13zł / 150 ml.
  10. Jest to masełko do ust,Nivea Lip Butter o zapachu malin,ale z tego co widziałam są jeszcze inne zapachy.Ten pachnie przecudownie.Dobrze nawilża usta,jest praktyczne,do torebki itd.Kupiłam w Rossmanie za ok 11 zł / 19 ml.
To tyle na dzisiaj,zapraszam do obserwowania,do następnej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz