sobota, 18 stycznia 2014

Tonik Clean&Clear głęboko oczyszczający

Witaam :)
Notki napewno będą się pojawiać raz w tygodniu,może dwa,bo teraz koniec semestru i duużo nauki.Dzisiaj mniej więcej ocenię produkt z serii Clean&Clear.


Clean&Clear-głęboko oczyszczający tonik do twarzy.

Tonik ma pojemność 200 ml.Zapach jak dla mnie jest nie przyjemny,gdyż tonik zawiera dużo alkoholu.Producent niby poleca go do osób ze skórą wrażliwą,ale jak dla mnie on się do takiej kompletnie nie nadaje.Ja używam go 2,3 razy w tygodniu,bo on troszkę wysusza skórę i jak dla mnie do codziennego stosowania się nie nadaje.Prawdą jest że bardzo dobrze radzi sobie z niedoskonałościami(przez dużą zawartość alkoholu).Niezbędny przy jego używaniu jest krem.Przy jego stosowaniu trzeba pamiętać o omijaniu okolic oczu,ust bo jest bardzo mocny!Na codzień używam Garnier Essentials i on jest natomiast baaardzo łagodny.Moim zdaniem jeżeli używa się go z głową,nie na codzień,bo później skóra może mieć problemy z przesuszeniem.Idealny do cery skłonnej do niedoskonałości.Ja kupiłam go za około 13 zł w Rossmanie.Skład ma krótki i jest okej.Zaletą jego jest też to,że tak jak zapewniał producent NAPRAWDĘ bardzo dobrze oczyszcza skórę,chyba najlepiej z wszystkich toników jakich do tej pory używałam.Za wadę uznaję zbyt dużą zawartość alkoholu,może troszkę szczypać skóra przy jego stosowaniu i skóra twarzy może być też wysuszona,ale gdy odpowiednio dobierzemy krem do tego toniku to wszystko powinno być okej.

To chyba tyle ode mnie na dzisiaj.
Zapraszam do obserwowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz