niedziela, 12 stycznia 2014

Codzienny makijaż-szkoła :)

Na samym początku chcę baardzo przeprosić za nieobecność,ale byłam chora i nie miałam siły nic napisać,a gdy się lepiej czułam to postanowiłam się pouczyć;)
Dzisiaj opiszę wam mój codzienny makijaż do szkoły.Szkoła jak szkoła nie wolno i nawet nie lubię się do niej mocno malować,nawet nie wypada moim zdaniem.

  1. Oczyszczam skórę tonikiem i nakładam krem nawilżający Nivea Soft.
  2. Po dobrym wchłonięciu się go do skóry nakładam krem bb Maybelline Pure 8in1,odcień medium.
  3. Następnie nakładam tusz,posiadam kilka więc nie zawsze tego samego używam,ale zwykle jest to tusz z firmy Pupa Diva's Lashes lub tusz z Yves Rocher Volume Vertige.
  4. Gdy są jakieś niedoskonałości to punktowo nakładam BB korektor Eveline,Bio hyaluron 4D 8w1 kryjąco-rozświetlający.Również stosuję go pod oczy.
  5. Daję pomadkę  Lip Butter malinową Nivea albo Vitamin Shake również firmy Nivea.
  6. Czasami daję odrobinę różu z Bourjois,ale rzadko :)
I to jest tylko tyle co daję do szkoły.W następnej notce opiszę makijaż po szkole,na jakieś wyjścia,bo po szkole całkiem inny on jest :)
Tyle dzisiaj ode mnie,zapraszam do obserwowanie,do następnej :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz