czwartek, 2 stycznia 2014

SZAMPONY KTÓRE OBECNIE POSIADAM+OCENA,OPINA

Hej,dużo osób pyta o to mnie na asku itd,więc postanowiłam coś takiego napisać,nie używam jednego szamponu,bo jakoś nie mogę znaleźć takiego,którego skład będzie mi idealnie odpowiadał,ale opiszę te co mam:
  1. Szampon z NIVEA diamond gloss,on posiada SLS w składzie i to chyba na 2 miejscu,ale później ma składniki łagodzące SLS,czyli na 3 miejscu w składnikach jest Cocamidopropyl Betaine, i na 7 miejscu Hydrolyzed Silk.Jako tako jest dobry,włosy są po nim gładkie,miękkie,nie plącze włosów,ale według mnie tego blasku na włosach nie ma,jak to zapewniał producent.Ogólnie staram się nie używać szamponów z SLS'em,ale ten mi się spodobał,więc jako szampon raczej niedrogi,bo kosztuje chyba 12 zł za 400 ml to jest okej,jeśli stosuje się go z jakąś odżywką albo maską na włosy.
  2. Najzwyklejszy szampon Babydream dla dzieci z Rossmana,nie zawiera SLS'u,ma prosty,przyjazny skład,jednak strasznie plącze włosy,a mi to przeszkadza,bo mam długie i to jest jego chyba największa wada,poza tym przynajmniej moje włosy przesuszał,jednakże ma naturalny skład w który wchodzi łagodny detergencik(Lauryl Glucoside).Wszystko zależy jaki kto ma rodzaj włosów,na moich się nie sprawdził,ale każdemu polecam spróbować,bo jego cena to tylko około 5 zł w Rossmanie,a jego skład jest dobry i jeśli znajdzie się do niego odpowiedną odżywkę to może problemy z rozczesywaniem znikną.Zapach jest taki typowy jaki mają szampony dla dzieci,buteleczka jest przesłodka :)
  3. Alterra z Rossmana,nie zawiera SLS'u,ale jest składnik na 2 miejscu Sodium Coco-Sulfate,który niby działa podobnie jak SLS,jest może bardziej delikatnijeszy,nie wiem czy tak jest naprawde,ale jako tako SLS'u NIE MA w składzie,a jeśli nawet ten Sodium Coco-Sulfate działa podobnie jak SLS to na 4 miejscu jest Lauryl Glucoside,który niweluje działanie tego 2 składnika.Szampon też ma Gliceryne więc jest okej,lubię go,ma składniki naprawde delikatne,łagodne,jak na taką cenę(9 zł) jest naprawdę super.Są różne zapachy,ja używam jakiś Koffein Shampoo,pachnie cudownie.
  4. Organique,Anti-Age-też nie zawiera SLS'u i jest on najlepszy z tych wszystkich,które tutaj opisałam,no cena to ok 40 zł za 250 ml,ale naprawdę to co on robi z włosami,w jak świetnym stanie są po wymyciu to magia,przynajmniej przy moich włosach się sprawdził,wiadomo,że trzeba do niego dać jakąś odżywkę czy maskę do włosów.Jedynie co mi w nim przeszkadza to rzadka konsystencja,a szampon nie jest tani,ale i tak warty swojej ceny.Zapach to wogóle cuuudo.Dobrze nawilża włosy,nie obciąża ich,ma dobry skład.Idealny do moich włosów.
okej to tyle na dzisiaj,w następnej notce opiszę coś dokładnie o SLS'ie i innych składnikach,do następnej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz